Unahotels Naxos Beach Sicilia - Giardini Naxos, 4*, Olaszország

Giardini naxos unahotels naxos beach sicilia

A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai.

giardini naxos unahotels naxos beach sicilia

Megjelenítsük a gépi fordításokat? Igen Sarah C írt egy értékelést Wellington, Egyesült Királyság23 közreműködés16 pozitív szavazat Nem felel meg a Tui szabványnak A személyzet - a recepciószemélyzet nem volt hajlandó ellenőrizni a bejelentkezést, és annyira sietve maradtunk, hogy tudjuk, mi van benne.

Az egyetlen hasznos volt a Davide, aki nem tűnt csalódottnak a kérdéseinkről, és ő volt az egyetlen, aki arról tájékoztatta, hogy a pizzériaban enni lehet az all inclusive részeként ezt kétszer ellenőriztük a recepción és azt mondta, hogy nem tartalmazza.

helmintak az emberi testben

A tengerparti bár személyzete szörnyű és hihetetlenül durva volt, tehát a második napunk után úgy döntött, hogy nem térünk vissza oda, inkább a medence mellett maradtunk. Az ebéd a tengerparti bárban félrevezető volt. Vannak olyan plakátok, amelyek szerint induló, főételeket és desszerteket kapnak beleértve a hamburgereket, forró kutyákat, pizzát is Egyáltalán nem volt ilyen, nem voltak indítók, és az egyetlen fő választás egy sonka és sajtpanini volt, amelyet kb.

Unahotels Naxos Beach Sicilia Giardini Naxos

A takarítószemélyzet valódi eszköz, a hely foltlan és udvariasan köszöntötte Önt minden alkalommal, amikor elmentünk. Étel - az étel a fő étteremben borzasztó volt. Rossz minőségű, hideg, és nem töltötte be újra, amikor elfogyott. Nagyon kevés választás volt.

giardini naxos unahotels naxos beach sicilia

Elsősorban tészta paradicsomos szószban, néhány hús és hideg cukkini, paprika és kenyér. Megállapítottuk azt is, hogy az ebéd inkább a vacsora maradékai, és amit az ebéd után megmaradt, azt vacsorával szolgálták fel.

Alapár nem tartalmazza

Mindannyian együtt voltak, de a negyedik nap után feladtuk a vacsorát, és inkább az étkezés helyett döntöttünk. Egy másik nehézség az volt, hogy megpróbálunk valahol megtalálni a fő étteremben ülni, az asztalokat nem tisztítottuk és nem továbbítottuk, így gyakran úgy találtuk meg, hogy az étterem körül kóborolunk, hogy egy asztalt találjanak, ahelyett, hogy a munkatársak felajánlnák, hogy valahol nekünk takarítanak meg, vagy legalább mutatnak minket egy szabad asztal irányába.

giardini naxos unahotels naxos beach sicilia

Giardini naxos unahotels naxos beach sicilia - egy all inclusive szállodában soha nem fogja úgy gondolni, hogy a víz a legnehezebb dolog. Az alkalmazottakat mindig bosszantotta, amikor kérte, és a palackokat nem vették be ehelyett kinyitják a palackot, és két kis műanyag főzőpohárba öntik.

férgek akár két évig, hogyan kell kezelni kerek féreg fehérje bevonat nélkül

Annyira fájdalmas volt a víz elfogyasztása, és miután rosszul éreztük magunkat a kiszáradástól, úgy döntöttünk, hogy a közeli üzlethez sétálunk, és készletet készítünk. Ennek nem kellett volna megtörténnie! A másik kérdés az volt, hogy a pizza éttermet szerda esti órákra vettük át a recepción keresztül, csak azért, hogy megérkezzünk, giardia hond panacur nagyon bezárva volt ott volt még egy másik pár, akiknek ugyanez történtamikor a recepcióra mentünk, hogy lekérdezzük azt tanácsolták nekünk, hogy szerdán nem nyitva.

Pozitív módon a szobák jó méretűek voltak, és a légkondicionáló ínyenc volt. A dekoráció keltezett, de semmiképpen sem kopott. A hölgy, aki a szálloda utazási irodájában dolgozott, nagyon kedves és segítőkész volt. Azt javaslom, hogy ebben a szállodában csak reggelivel szálljon meg, és mi nem térnénk vissza.